Joyetech

Het bekende merk Joyetech is ontstaan in 2007. Sindsdien heeft Joyetech niet stil gezeten. Door continu onderzoek te doen naar de nieuwste technologieën en door zich te blijven ontwikkelen, heeft Joyetech zich ontpopt tot één van de marktleiders op het gebied van elektrische sigaretten. Joyetech biedt een competitieve en betrouwbare service. Door hun rijke ervaring en expertise en constante innovaties heeft Joyetech een groot merkimago opgebouwd welke invloed heeft op de gehele branche.

Joyetech staat bekend als één van de beste e-sigarettenfabrikanten en geniet een enorm goede reputatie en populariteit. De producten van Joyetech bevatten e-sigaretten uit ieder segment: van simpele penmodellen zonder instelmogelijkheden tot box MOD’s waarbij alles tot in detail instelbaar is.

De meest populaire AIO apparaten, de EXCEED Box de ATOPACK PENGUÏN, de eGo en de CUBOID apparaten hebben er mede voor gezorgd dat Joyetech in populariteit is gegroeid. Omdat zij zich al geruime tijd op de markt bevinden, weten zij als geen ander dat innovaties in onderzoek en ontwikkeling het beste rendement voor haar klanten biedt. Tegelijkertijd vormen de klanten de inspiratie voor de verdere ontwikkeling van Joyetech.

Door verfijnd management, getalenteerde en vooruitstrevende technici, hoogwaardige producten en eersteklas klantenservice, streeft Joyetech ernaar 's werelds beste dampervaring te bieden. Joyetech gelooft er in dat zij op basis van eerlijke zakelijke praktijken en stabiele ontwikkeling, alles kan zijn wat de klant nodig heeft. Het doel van Joyetech is dat iedereen een geweldige ervaring heeft met het merk. Zoals de slogan van Joyetech luidt: "Joy Life with E Technology".

Kwaliteit en de klantenservice zijn de meest belangrijke factoren in ieder bedrijf. Met dat in gedachten hanteert Joyetech de visie: “Customer first, Quality first”. Het merk Joyetech wordt opgebouwd met uitsluitend hoogwaardige producten en een klantenservice die vertrouwen uitstraalt. Joyetech gelooft dat innovatie de ziel voor ontwikkeling is en dat dat de weg vrijmaakt voor de creatieve innovatie die terug te vinden is in de producten van het merk.